Een succesvolle samenwerking tussen Henkel en Bluesalt HR.

Het waarborgen van continuïteit en kwaliteit binnen HR is een grote uitdaging. Dat werd vorig jaar ook duidelijk voor de HR-afdeling van Henkel, meer specifiek binnen de afdeling Payroll & Operations. Een groot project eiste de aandacht van twee Henkel-collega’s, wat leidde tot de nood aan ondersteuning om de continuïteit en kwaliteit van Payroll te garanderen. Zij kozen voor Bluesalt HR.

Waarom heeft u voor Bluesalt HR gekozen?

Bluesalt HR is een partner waar we al sinds 2016 mee samenwerken. In eerdere samenwerkingen hebben zij getoond dat zij de verwachtingen goed begrijpen en weten hoe zij aan onze noden kunnen voldoen. Sophie, de contactpersoon bij Bluesalt HR, kent onze organisatie door en door, wat zorgt voor een vlekkeloze communicatie en transparantie. Het was belangrijk voor ons om snel een deskundige kandidaat te vinden die zelfstandig kan werken. Bluesalt HR kwam dan ook kort na de aanvraag met de geschikte kandidate.

Hoe verliep de inwerkperiode?

De payroll consultants waar we mee samenwerkten waren vrij snel ingewerkt, en indien er bijkomende opleiding nodig was, werd dit ook voorzien.

Wat zijn de voordelen voor u als bedrijf?

De uitgebreide kennis en ervaring in alle HR-domeinen gecombineerd met de open communicatie en transparantie, maakt Bluesalt HR tot een waardevolle partner. Bovendien komen ze snel met een geschikte oplossing waardoor onze HR-processen vlot blijven doorlopen.

Ben u tevreden over de dienstverlening?

Wij zijn tevreden over de dienstverlening, vooral wat betreft snelheid en nakomen van afspraken. Er wordt ook regelmatig naar feedback gevraagd over de consultants, wat de kwaliteit van hun dienstverlening verbetert. Gezien onze positieve ervaringen met Bluesalt HR beschouwen wij hen als een vaste partner en kijken we uit naar een langdurige samenwerking.